القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر اصدار لعبة جنرال مع التحديث التلقائي للكمبيوتر من ميديا فاير

اخر اصدار لعبة جنرال 2024 للكمبيوتر من ميديا فاير
اخر اصدار لعبة جنرال 2024 للكمبيوتر من ميديا فاير


قدام منك معي على طول ولا بتفتحي زي الفل ما فيش فيها اي مشكله خالص زي الفل يا جماعه حاجه  , generals zero hour حل المشكلات , بقت سبته زي الفل السيرفر الجديد طبعا ده انا حاجه تشرف حاجه زي الفل الحمد لله طبعا انا احاول اجيب القناة على السرير برد شان بس الفيديو ما بتخلصش ولا كافر تمام طبعا انا اللي باعمل كل الكلام ده كله افتح قائمه بقى عشان الفيديو ميتحطش انا حتى ,  اكتم صوت برده عشان يا رب الفيديو انزل وشارك في فتح الاثيوبي ما لوش حل ما لوش حل ما لوش حل حاجه زي الفل ستار نت  , تقيله انا جربته وفعلا بالله ثقيل القناطر النظره ويفتح طبعا ما فيش بقى ما فيش اي حاجه شفت محترم وانا هنزل كمان الملف , لعبة جنرال زيرو اور تشغيل جميع الاسلحة المخفية ,  بتاعي اضبط في الدنيا ان شاء الله بس برجاء المتابعه و يقرب يعني ايه يعني الكلمه الحلوه الاشتراكات موجوده و تحت امرك .

لعبة جنرال 2024 التقرير الكامل


ما عندنا شغل نضيف جدا جدا اجراء الناس الناس تقول احنا مش قولنا عامل ازاي الحمد لله احنا بنقول لك خلاص , تنزيل لعبة جنرال 2024 حالة السيرفر ,  عشان ما بتحبش الكلام كثير حاجه زي الفل يا سابت دينا ما فيش فيها مش جيب سبورت 2 دي وتقوم فاتحه ثلاثة ي كانت فاتحه مني يا جماعه بس كده كده ان شاء الله السيرفر هيسمع باذن اللواء وهيا لو كله يفتح و هيبقى باذن الله ان شاء الله باذن الله  , كله يفرح كل هيشتغل كل حاجه تبقي مرتاحه باذن الله موجوده طبعا طبعا الأوروبي معروف مش حل فتح القناة على السوفت ,  بصراحه ممتاز ممتاز ممتاز انا لسه عايز احول اكتم الصوت عشان الفيديو يا رب ينزل بس انا بقولها ربانزل  , لعبة generals zero hour 2024 اخبار التحويلات , وعايز اقصر عشان يعني ينزل يعني اللي انت شفت بالملف عشان خاطر الاعضاء المحترمه اللي عندنا كده .

لعبة جنرال 2024 للكمبيوتر اخر الاخبار


سوفت سيرفر سيسكام عندنا عندنا المنشطات قنوات زي الفل قوة النشير الف الف مره كمان هو بصراحه , جنرال زيرو اور للكمبيوتر تفعيل الكود الخاص ,  برضو بالامان عشان الواحد يبقى واثق يعني يبقى قد الكلام اللي بيقولوا الجيش الجديد اقوى من السيسي كامل انا ما بحبش المفاص صراحه السيسي الجيش الاقوى والاكواد موجوده و ست شهور الاكواد موجوده ومضمونه بس مضمونه من المصدر نفسه من المصدر  , نفسه مضمونه ست شهور انا كلمت الناس بتوع الدعم الفني يقول لك احمد منيب ست شهور ضبط والعيال مش خلاص ,  انا المضمونه خلاص انا انا احبك كده انا هقفل عشان بس الفيديو يا رب و هانزل لكم اللينك السوفت بالملف  , تنزيل لعبة general zero hour reborn جنرال زيرو اور ريبورن للكمبيوتر برابط ميديا فايرتحديث وتفعيل ومتلزمات التشغيل , ويا ريت بس الاشتراك في القناه وانت بوادينا طبعا اشتراك الاكواد جي شير و تشوفي كم وكل حاجه موجوده و تحت امركم في اي حاجه ,  عليكم يا جماعه قلت امبارح عمل بث مباشر بالنسبه للسفر الجديد الجي شير الاكواد جي شير بلس الجديد .

لعبة جنرال 2024 من ميديا فاير اخر التحديثات


بالنسبة الجديد تماما وضع الاكواد طبعا مجاني واضح في الكلام و طبعا انا هاقول لكم على يعني  ,لعبة generals zero hour مضغوطة من ميديا فاير ترقية الي فوريفر 130 تعرف علي الباقات , هو بتاع الجيش والقوة بتاعه السيسي طبعا الاقوى ما بينهم بالامانه وبصراحه شرباص الاكواد موجوده تمام ابعثي لي بقى كلام واضح ,  حلاقات موجوده انما ان انا ابوك نظامها تفضل شغاله المده ليله القدر 6 شهور ما فيش فيش انا الاكواد كود زيه زي عشان يبقى  ضح ان من المصدر نفسه ست شهور مضمونين اللي تمام انا انا ببيع اللي النشال اللي شرباص اي اكواد انا ما ليش ايه عشان  , يبقى كلام واضح للكل وانا ما بقوش ولا الصراحه عشان ما حدش يزعل مني قولي لي انت ما بتقولي كده انا بقول الصح , تنزيل لعبة جنرال على الكمبيوتر اضافة سيرفر جديد ,  اما السيسي كم اللي هو مشغل الأقراص قنوات والدنيا تمام انا اطمئن هاند فري يا جماعه ده بالنسبه لي كل حاجه تحت امرك .

لعبة جنرال زيرو اور 2024 برابط مباشر صاروخ اضافة استراتيجية حربية


مش تمام نشوف بشهوة الشارع وشوف قوة السيسي طبعا لسه هاجي باذن الله ان شاء الله فهمتوا ما انت متابعين ان شاء ,  فيديو كلام القناه ايه طبعا انا مش عايز اشغل صوت عشان خطب عيال خذها خذوا تمام وهنتقابل مشتركين , تشغيل لعبة جنرال كاملة النسخة الاصلية تحديث ,  القناه اي بي تي في مجانا تمام تمام اول حاجة عندنا السيرفر دوت ده عباره عن لوحه فيها 12 سعر فار بيبدلوا يعني مع بعض يعني معنى كده  , مش هتلاقي فيه و قعاد فيها 9000 قناه قال فوت أبيتن يعني بقى حاجات بقى اللي هي ما قدرت تسكت 24 ساعة م الحاجات اللي الجميله اللذيذه ديت المهم علشان نخش في الموضوع على طول طبعا لو انت ما لكش في الكلام  , دوت وعايزه اي بي تي في مجانا وخلاص اسفل الفيديو خذ الاي بي كيفيه قفل الفيديو ريح نفسك اما لو انت عايز تفهم الدنيا شغاله ازاي .

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

39 تعليقًا
إرسال تعليق
  1. اين كلمة السر

    ردحذف
  2. غير معرف11/15/2019

    21212

    ردحذف
  3. غير معرف12/26/2019

    general zero hour

    ردحذف
  4. غير معرف3/19/2020

    1

    ردحذف
  5. general zero hour reborn

    ردحذف
  6. الردود
    1. لعبة Generals Zero Hour Reborn v6

      حذف
  7. لعبة جميلة

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع