القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات MAJESTIC SAT 999

احدث ملف قنوات MAJESTIC SAT 999
احدث ملف قنوات MAJESTIC SAT 999

 شاشه سامسونج اللي موجوده عندك في اليمين وشاشه ال جي اللي موجوده عندك في الشمال هنبدا نختبر كل لون عندي على حده في السيستم لو لاحظنا اللون الابي، احدث ملف قنوات نايل سات ،ض عندي في شاشه سامسونج واللون الابيض في شاشه ال جي هتلاحظ ان اللون الابيض عندي في شاشه سامسونج افضل من ال جي لون واضح وناصح وساطع انما في ال جي اللوت قل شويه في المستوى من شاشه سامسونج عندي شاشه سامسونج افضل لان اللون الاسود عندي بفضل البانل، احدث سوفت ماجيستك كومبو.999 ، في اي فهتلاقي الاسود في شاشه سامسونج واضح وصري.


ح وقوي طب لو جبنا اللون الابيض في شاشه سامسونج وجبنا اللون الابيض في شاشه ال جي هنبص كده على مشكله او مشكله الشاشه المتسخه هلاقي ان هنا ع، ملف قنوات ماجيستك h3 والاشباه ،ندي في شاشه سامسونج المشكله مش موجوده ان الاقي خطوط موجوده بالعرض في الشاشه خطوط بتبقى داكنه عن باقي الشاشه هنا عندي في شاشه ال جي لو ركزت هتلاقي ان ف، احدث سوفت وير ماجيستك 999 الاخضر ،ي بعض الخطوط الخطوط اللي جايه خطوط جايه كده بالطول في شاشه ال سي وده اللي هي مشكله او الشاشه متسخه شاشات ال جي الالوان فيها الوان بالمقارنه بباقي الماركات.


احدث ملف قنوات MAJESTIC SAT 999 2024


 التجاريه لا الوان جميله والوان ممتازه لو بصينا على الصوره اللي معانا هنلاقي ان الدرس لو ركزت في الشاشه هتلاقي ان في خطوط خطوط موجوده سامسونج مشكله مش موجوده عندي وده بعض الصور وبعض النماذج لاختبارات الالوان واختبار الصوره طيب هنقارن الصوره عندي ، احدث ملف قنوات متحرك ريسيفرات الصن بلص ،في الشاشتين بالنسبه للقناه من القنوات التلفزيونيه هتلاحظ ان الالوان في شاشه ال جي ازيد بتلاقي ان الصوره في سامسونج طبيعيه اكثر من ال جي طريقه معالجه الصور في سامسونج افضل لان، ملف قنوات ماجيستك 9000 ، هنا عندي الوش بتلاقيه طبيعي.


 عكس ال جي عندي في الشم، ملف قنوت نايل سات عربي وانجليزي لجميع أجهزة ،ال فالصوره هنا الالوان من هو الوضع الديناميكي والاعدادات الافتراضيه او الاعدادات الاوليه لكل الشاشه هنجرب ندخل في تطبيق من التطبيقات علشان نشوف مدى كفاءه وسرعه ، تحميل ملف قنوات نايل سات 2024 Usb عربي ،كل شاشه منهم في فتح التطبيقات وماده سرعه نظام التشغيلي اللي موجود عندي اللي موجود في شاشات سامسونج وكمان نحكم على جوده الصوره في منصه من اشهر.


ملف قنوات MAJESTIC SAT-999 MINI HD


 المنصات اللي موجوده هنبدا ندخل في الصفحه الرئيسيه للتطبيقات في كل شاشه والتطبيق اللي هتدخل فيه هو تطبيق نتفليكس هندخل في التطبيق هتلاحظ ان شاشه سا، جميع سوفتات الريسيفبر بشكل مجاني ومحدثه اول باول ،مسونج تطبيق نتفليكس اتفتح اسرع من شاشه ال جي ده بالنسبه للسرعه طبعا لو قارنا كل شاشه منفصله هتلاقي ان انت مش هتلاحظ كمشاهد الفرق ده لكن لما يكون معايا شاشتين من ، رسيفر MAJESTIC Best 10000 ،قرنهم مع بعض وموجودين في نفس التوقيت فبتقدر تلاحظ الفروق اللي بين النوعين او بين الشيشتين كمان الصوره عندي في شاشه سامسونج هتلاقي ان السطوع اعلى.


 وافضل شاشتين عندي لا يدعموا الدولبي شغل القنوات الرسيفر الداخلي في كل شاشه علشان تحكم بنفسك على جوده الصوره في كل شاشه شاشه من الشاشتين ولو مو، فلاشـة سعة 16 ميجابايت لأول مره للمعالج ،جود هل موجود بدرجه كبيره ولا لا شاشه ال جي اللي موجوده معايا التسريب زي ما واضح وباين قدامنا موجود عندي زياره تسريب لو لاحظت ان في اضاءه في بعض الاماكن يعن، مواصفات رسيفر MAJESTIC Whale X 9000 ،ي عندي في اضاءه اسفل الشاشه وفي اضاءه في اعلى الشاشه في الناحيه الشمال اضاءه اعلى من مناطق ثانيه في الشاشه نقفل شاشه ال جي ونبدا سامسونج التسريب.

MAJESTIC SAT 999 777



 مش موجود يعني اثناء التقليب لان التسريب الضوء بيظهر اكثر في اللون الموحد والالوان الغامقه فهنا ما فيش عندي تسريب اثناء التقليبه قبل ما نختم الفيديو شاشات، ريسيفر ماجيستيك للبيع في السعودية ، ال جي وشاشات سامسونج من اكثر شاشات المتواجده في الاسواق ومن افضل الماركات اللي قلنا عليها واللي اتكلمنا عليها في الفيديو فوق لا تلاحظ بالنسبه للمشاهد الا لو حطينا الشاشت، ماجستيك M500 جولد ،ين قدام بعض او جنب بعض لكن بالنسبه لاستخدام اي شاشه منهم الشاشتين الوانهم جميله صوره ممتازه نسبه للالعاب في شاشه السامسونج بتنزل بهرتز لكن عندي.


 شاشه ال جي موديلاتاليوتيوب اللي موجوده معانا بتنزل بهرتز وده حاجه كويسه من شركه ال جي لان طبعاهرتز هيكون اداؤه في الالعاب هيكون افضل فهنا عند، سعر ومواصفات Majestic H3 ميني HD ،ي الشاشتين ادائهم في الالعاب بفضل المميزات والامكانيات الكتير وعندي الجيم بار حاجات كثير العاب اداء اكثر من ممتاز خدمه ما بعد البيع في ال جي وفي سامسونج خدمه ممتازه، رسيفر ماجستك اندرويد Majestic F10 ، شخصيا اتعاملت مع الشركتين بصراحه ما فيش اي مشكله في التعامل معاهم في بالنسبه لمراكز صيانه او في الدعم الفني والتوفر قطع الغيار الشاشتين بينزلوا بضما.


ملفات القنوات ماجيستك و 9STARS


ن سنتين والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله معانا مراجعه لشاشه من شاشات سامسونج موديلالشاشه اللي معانا بيوعندي موديلين موديله بيوو، أشتراك iptv ماجيك Majestic Tv ،الموديل الاعلى منه البيوتمن خلال المراجعه نتكلم عن حاجات كثير هنعرف سعر الشاشه وقت زول الفيديو مقاسبوصه اللي موجوده معانا وكمان هنعرف سعر الشاشه موديل بيومقاسبو، تطبيق لايف لمشاهدة القنوات العربية والعالمية ،صه هنعرف المقاسات المتاحه في كل موديل منهم او هتشتري تشتري موديل البيوت هنتكلم عن المميزات اللي موجوده ايه الاضافات اللي عملتها سامسونج في موديلاتوايه الفرق بينها وبين بتنزل فيبعد ما نفتح العلبه او الكرتونه ونشوف ايه المداخل اللي موجوده معانا ما تنساش في الاشتراك في.


 القناه وما تنساش الاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبوا لي في التعليقات وان شاء الله وعندي مدخل اللام وهنا مدخلين يو اس بي وفي مدخل hdmi في الظه، Majestic IP TV ،ر وده مخرج الصوت يبقى هنا ده عدد المداخل المداخل موجوده في الجنب نفس تصميم نفس التصميم ما فيش اختلاف الاختلاف الوحيد ان اتشال من عندي مدخل الاي دي يعني ، كود تطبيق قناه ماجستيك ،انت لو عندك رسيفر قديم او اي جهاز قديم مسرح منزلي بيشتغل بالاوديو فيديو فكده مش هتقدر تشغله طبعا الشاشه بتنزل ا سليم زي ما احنا   مقطع من موديل التصميم النحيف خالص الشاشه نحيفه سمكها نحيف طبعا بيديها شياكه اثناء التعليق او اما بنحطها على ترابيزه هنا.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
dragon iptv code يحتوي التطبيق على القنوات بجوده HD وSD
تجديد سيرفر فوريفر مجانا جميع رسيفرات HD 2024
كود ناشير مجاني 2024 لتعمل معك بدون اي مشاكل
huawei dg8045 firmware upgrade
code mitv echolink gratuit 2024
سيرفر فوريفر مجاني 2024 لمشاهدة القنوات العالمية والعربية
كود فانيلا مجاني 2024 يمكنك الحصول عليه في ثواني
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع