القائمة الرئيسية

الصفحات

السوفت وير الاصلي وتحويل لرسيفر رويال Royal 8000 ultra

السوفت وير الاصلي وتحويل لرسيفر رويال Royal 8000 ultra
السوفت وير الاصلي وتحويل لرسيفر رويال Royal 8000 ultra

 الرجول عندي اللي بتركب القاعده التسجيل وده اول اختلاف بين موديل البيووالبيوتان هنا عندي البيوت شمال ويمين انما البيوتبتنزل بقاعده في النص قاعده التثبيت، رويال 8000 ، بتبقى موجوده في النص القواعد التثبيت عندي تركب بنظام المغناطيس مش بمسامير يعني بمجرد ما بحطمقطع من موديل التصميم النحيف خالص الشاشه نحيفه سمكها نحيف طبعا بيديها شياكه اثناء التعليق او اما بنحطها على ترابيزه هنا الرجول عندي اللي بتركب القاعده التسجيل وده اول ا، احدث ملف قنوات لجميع اجهزة رويال ،ختلاف بين موديل البيووالبيوتان هنا عندي البيوت شمال.


 ويمين انما البيوتبتنزل بقاعده في النص قاعده التثبيت بتبقى موجوده في النص القواعد التثبيت عندي تركب بنظام المغناطيس مش بمسامير يعني بمجرد ما ، تحميل احدث ملف قنوات ريسيفر رويال بروو ،بحط رجل عندي دي القناه الصوتيه اليمين وبعد كده عندي القناه الصوتيه الشمال وهنا مكان زرار الباور اللي موجود عندي بيبقى موجود فيه مين الشاشه الظاهر اللي موجود عند، فلاشة الأصلية Royal 8000 ultra ،ك ده اللي فيه التحكم في الشاشه قفل وفتح تعليق وتوطيه وتقليب قنوات كل عمليات التحكم في الشاشه بيبقى من خلال الزرار ده وشعار سامسونج زي ما هنشوف ونعلق الشاشه.

سوفت تحديث رسيفر royal 8000 ultra



 موجود عندي في اليمين بشكل احترافي الخامات اللي موجوده عندي من البلاستيك لان الشاشه من اكسسوارات اللي جايه مع الشاشه وتاني اختلاف موجود معانا في شاشاتالبيوتريموت ده هو ريموت السمارت اللي كان بينزل مع الشاشات الفئه العاليه الشاشات الكيوليد النهارده بقى موجود مع، Royal 8000 HD Receiver ،ايا في شاشه اقتصاديه ده ريموت السمارت اللي بيجي وبيتشحن عن طريق الضوء او بيتشحن من خلال اليو اس بي منفذ اليو اس بي اللي موجود معايا ده هنا ده ريموت السمارت اللي فيه اوام، سوفت رويال برو بلس ٨٠٠٠ ،ر صوتيه نازل مع الشاشه.


 البيووالبيوتده طبعا بنقول ثان، ملف قنوات رويال 8000 عربي ،ي محمود ده كان فيها الريموت السمارت القديم بالبطاريات مش بيشحن لكن ده شحن وكنت اتمنى ان الريموت ده يكون او سامسونج بتنزل لنا الريموت السمارت نفس الريموت ده، جهاز ريسيفر رويال جولد 8000 ، ولكن بيتشحن من خلال موجات الراوتر اللي موجوده يعني انت ما بتضطرش انك انت تشحن الريموت هو بيشحن تلقائي من خلال راوتر اللي موجود عندك في البيت.


مواصفات رسيفر Royal 8000 ultra


 فكنت اتمنى الميزه دي تنزل معانا في موديلاتبموت فيك تصميمه خفيف في الوزن بنقول في اوامر صوتيه وكمان ما بتعولش هم البطاريات او مجرد ما ريموت ب، فلاشة رسيفرر royal 8000 hd mini ،يضعف او بتقل الطاقه اللي فيه بتحطه تحت الضوء كده او بتوصل كابل الشحن عن خلال المنفذ اللي موجود معنا ده ده ثاني اختلاف معانا ده كيبل او سيره الكهرباء اللي بيوصل عندي، فلاشة أصلية royal 8000 ultra ، من سامسونج هنا بعد كده عندي دي قطعتين اللي بيجوا لتنظيم مسخارق السلوك بتتحط في الرجول وبنحط فيها السلوك علشان السلوك ما تبانش عندي ده كده عندي.


 القطعه او الوصله اللي بتيجي علشان حاجه عندي بعد كده في الكتالوج اللي بيجي مع الجهاز وشهاده الضمان وضمان الشاشه سنتين والعمر الافتراضي دلوقتي بقى لل، تحميل فلاشة ريسيفر رويال ميني الترا HD 8000 ،شاشهسنوات بعد ما جهاز حمايه المستهلك الزم شركات انها تكتب العمر الافطار فهنا عندي دي شهاده الضمان شهاده الضمان شاشه سامسونج البيوتشهاده الضمان سنتين الشاشه هن، سعر ومواصفات Royal 8000 Gold Plus ،شوف ايه الجديد اللي معانا في شاشه البيوتاول ملاحظه وده الاختلاف الثالث عن موديلاتان الشاشه وجهه المستخدم بقت شكل جديد وبقى شكل مختلف سوفت وير نفسه.

ملف قنوات Royal 8000 Ultra 2024



 اختلف ده اللي واضح قدامك ده بقى الشكل الجديد لشاشات سامسونج والسوفت وير جينا هنا وقلبنا هتلاقي ان الواجهه بقت مشابهه لشاشات الاندرويد في الواجهه بت، سعر رسيفر رويال 8000 ultra ،اعتها وفي الاستخدام بتاعها قوائم اختلفت معايا ده الشكل الجديد شاشه البيوطبعا سامسونج بتبدع فيه سوفت وير سامسونج بتمتاز بالسوفت وير بتاعها بيبقى خفيف السريع طبعا الموديلاتف، ملف قنوات رويال الترا 8000 ،ي سرعه في استخدام الشاشه يعني في التنقل بين القوائم في فتح الاعدادات الصفحه الرئيسيه من الهوم لما باجي هناجينا هنا وقلبنا هتلاقي ان الواجهه بقت مشابهه.


 لشاشات الاندرويد في الواجهه بتاعتها وفي الاستخدام بتاعها قوائم اختلفت معايا ده الشكل الجديد شاشه البيوطبعا سامسونج بتبدع فيه سوفت وير سامسونج بتمتاز بال، رويال 8000 ألترا ،سوفت وير بتاعها بيبقى خفيف السريع طبعا الموديلاتفي سرعه في استخدام الشاشه يعني في التنقل بين القوائم في فتح الاعدادات الصفحه الرئيسيه من الهوم لما باجي هنا من الريموت، تشغيل سيرفر iptv رسيفر رويال 8000 ، اعدادات والاجهزه المتصله هنا بندخل في الاعدادات بلاقي ان القوائم او الاعدادات العامه للشاشه نبدا ندخل في الاعدادات العامه نفس الشكل او نفس القوائم القديمه هو.


تنزيل قناة على ريسيفر رويال 8000 الترا


 الاختلاف في واجهه المستخدم الرئيسيه زي ما قلنا ان بقى موجود عليها المنصات المختلفه نتفليكس وعندي ستارز بلاي وقابل تي في بيسهل على المستخدم انه يقدر، رسيفر رويال iptv 8000 extra ، يوصل للمنصات المختلفه سامسونج بيو تي في بتنزل بسعروقتالاعلى بينزليعني فرقجنيه طب ايه الاختلاف بين الموديلين بين البيوتوالبيوتما فيش فرق الا الشكل القاعده فقط ان الالمودي، ميني رسيفر رويال الترا فول اتش دي ،ل الاعلى بينزل بقاعده التسبير في المنتصف بتبقى هنا بيبقى شكلها اجمل خاصه انت لو هتحط الشاشه على ترابيزه لكن الموديل اللي معانا البيوتبينزل بقعدتين للتثبيت يمين وشمال ده الاختلاف بين الموديلين لكن نفس السوفت وير نفس المعالج نفس الاختلاف فقط في التصميم ايه المقاسات اللي بتنزل لموديل.


 البيورعندي بتبدا ببوصه فيبوصه و ووووبتبدا منبوصه لغايهوالجديد ان عندي في مقاسبوصه في موديل البيوانما البي والبينزل منها مقاسين فقط هو مقاسودي ال، مراجعة رسيفر رويال 8000 جولد ،مقاسات المتاحه بالنسبه لتصميم الشاشه فالشاشه بتيجي بدون حواف زي ما احنا واضح قدامنا هنا هتلاحظ ان التك في الجنب اليمين ومن فوق وعندي كمان في الجنب الشمال لكن هنا ، احدث سوفت رسيفر royal 8000 gold plus ،عندي من اسفل بتبقى الحواف تخينه حاجه بسيطه وده اقل يمكن حواف موجوده في الجزء الاسفل في الشاشات هنيجي هنا نبص على لوجو  ج قلنا بيبقى موجود في اليمين وهنا مفتاح التشغيل او زرار التشغيل موجود عندي هنا في الجنب ال.


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع