القائمة الرئيسية

الصفحات

تحديث رسيفر gazal 999Q plus

تحديث رسيفر gazal 999Q plus
تحديث رسيفر gazal 999Q plus

ه من قدام زي ما واضح كده ان الشاشه بتيجي بحواف قليله خالص وده بيدي للشاشه شكل جمالي وبيخلي الشاشه جزء من الذكور اللي موجود عندك في المكان الحو، ملف اصلاح جهاز gazal 999q plus ،اف دي بتيجي باللون ده برده بيدي شكل جمالي للشاشه وبيخلي الشاشه منظرها وشكلها جميل اثناء التعليق او حتى لو محطوطه على ترابيزه هنتكلم عن ابعاد الشاشه الشاشه بتيجي بطول حواليسم والارتفاع او العرض عندي بيجي حواليسم الشاشهكيلو جرام ونص شاشه اللي معانا في الفيديو دي ب، تحديث على رسيفر الغزال 2025 برو ،بانل في اي طبعا شركه ال جي بتنزل اكثر من نوع بانل.


 في شاشاتها بتستخدم الاي بي اس وبتستخدم في اي وبتستخدم البدل الجديد الاي اف اف اس ونظام الاضاءه المستخدم هو الدايركت باك لايت المعالج المستخدم م، ملف قنوات رسيفر gazal +1000 ،عايا في اليو بي هو المعالج الفاوده من الجيل الخامس وطبعا المعالج ليه القدره انه يرفع لي جوده الصوره من التوكي لدقه الفوركي معالج صوره وجوده الصوره بلاحظ تاثيره ك، سفتوير رسيفر غزال Gazal 999Q X PLUS ،مان في الصوت اللي هنتكلم عنه بعد شويه وهنا الصور بتيجي عندي بمواصفات كثير بتخلي صوره شاشه ال جي اليو بي صوره كويسه لان الشاشه عندي بتيجي بتسع اوضاع.

تحديث رسيفر gazal 999Q plus



 للصوره بقدر ان انا اتنقل بينهم يعني لو جينا دخلنا من الريموت الماجيك ودخلنا فيه الصوره هنا في وضع الصوره بنلاقيل وضع الحيوي وكمان وضع القياسي وفي وضع الاقتصادي او الايكو وهنا في سينما وكمان عندي فوتبول وفي الفيلم ميكر مود زي او تقنيات زي الاتش دي اربرو و، تحدبث لرسيفر غزال ،الصوره طبعا بتعبر عن نفسها لان الفي اي اللي معانا بيمتاز بان درجه اللون الاسود فيه بتكون قويه وواضحه وصريحه وده بيدي جمال للالوان وجمال للصوره والالوان عندي هنا بتكون نقيه و، تفعيل شيرنج و تشغيل اليوتيوب ،دقيقه هنتكلم بعد كده عن الصوت.


 والصوت بيشتغل بالذكاء الذ، تحديث سوفت الرسيفر فى 5 ثوان بدون فلاشة ،كاء الاصطناعي الاي اي بيقدر ان هو يظبط الصوت حسب المحتوى اللي شغالكاء الذكاء الاصطناعي الاي اي بيقدر ان هو يظبط الصوت حسب المحتوى اللي شغال لو انا بتفر، ملف قنوات Gazal G2017 plus ،ج المعروفه الحديثه عندي منبه الرياضه المشهور عندي في ال جي واللي بتشتهر بيه ال جي وعندي التطبيقات وتضاف ليها تطبيق تي او دي ده الضاف للشاشات ال.


اجهزات الغزال موديلة 7000+6000+5000+4000+q999


 جي الحديثه هنا هلاقي عدد كبير من المنصات العالميه والتطبيقات العالميه زي اليوتيوب زي شاهد زي او اس ان بلس عندي كمان ابل تي في والشاشه بتدعم الابل ا بلا، سوفت تجديد كود تفعيل رسيفر GAZAL 999Q ،ييعني اقدر ان انا اوصلها باي اجهزه اي او اس كمان الشاشه اقدر اوصلها باجهزه الاندرويد وهواتف طبعا المعروفه طب هل الشاشه اللي معانا فيها مشكله تسريب الضوء او فيها مشكله ، كودات تفعيل رسيفر غزال ،الدي اس اي وايه قدره الشاشه على التعامل مع الانعكاسات كل ده هنتعرف عليه هنبدا بمشكله تسريب الضوء طبعا زي ما واضح قدامنا مشكله تسريب الضوء موجوده.


 هتلاحظ ان في بعض المناطق اللي عندي في الشاشه هتلاقي ان في مناطق لاضاءه فيها جامده زي عندي الشاشه من اسفل في الناحيه الشمال والشاشه من اعلى في الناح، GAZAL 4400 PLUS NEW ،يه الشمال كمان عندي في الجنب اليمين من اسفل كل ده من الشاشه من المنتصف وده اللي بنسميه تسليم الضوء فالشاشه بتعاني من تسريب الضوء والتسريب بيظهر عندي اثناء التق، GAZAL 444 PRO ،ليد بين القنوات وده بيظهر اكثر مع اللون الواحد لما بيكون لون موحد ولون غامق وكل الشاشات الفئه الاقتصاديه بتعاني من تسريب الضوء فهنا الظاهره موجوده عندي.


السفتوير غزال 999q


 هنشوف بعد كده قدره الشاشه على التعامل مع الانعكاسات احنا كده فاتحين الكشاف اللي موجود معانا في التليفون وهنبدا نلاحظ ان الضوء واضح الشاشه علشان البا، GAZAL 444 MAX ،نل الفي اي الشاشات بالبانل الاي بي اس اخر حاجه هنتكلم عنها بالنسبه للمشكلات الشائعه في الشاشات هنشوف مشكله الديرت سكرين افكت او الشاشه المتسخه هنلاحظ ان في بعض الخ، اكواد تفعيل iptv رسيفر غزال مجانا ،طوط اللي بتبقى اغمق العريضه وبتبقى اغمق من باقي المناطق وده اللي بنقول عليه مشكله الدي اس موجوده عندي في الشاشه وبنقول انها موجوده في معظ.


م شاشات الفئه الاقتصاديه نبدا نختبر الصوره اللي موجوده معايا زي ما واضح كده الوان شاشات ال جي طبعا الوان نقيه ده اللي واضح قدامك في شاشه ال جيبوصه يو، تحديث رسيفر غزال 4000 ، بي هنبدا نشوف عندي صوره ثانيه بتقسم لي الشاشه نصين عندي في جزء بدقه الفول hd وبجزء الثاني بتقنيه الفوقي الجزء اللي في الشمال عندي بتقنيه الفول hd طبعا واضح ان ا، سوفت وير رسيفر غزال كيو 999 ،لفوركي الصوره فيه فرقه والصوره تفاصيلها اكثر وضوحا من الفول hd هنبدا نختبر الصوت ونعلي الصوت معانا ماجد والشاشه بنقول انا بقيمها الشاشه بتاخذللوده رقم.


احدث سوفت لغزال GAZAL 999Q 1507G 1G 8M


 بنقول عليه جيد ورقم كويس ل، رسيفر غزال gazal 4000 plus بإشتراكات IPTV ،ان بصراحه الشاشه جوده الصوره فيها كويسه الصوت كمان نظام التشغيل الماجيك ريموت وكل مواصفات الشاشه شاشه التصميم بتاعها تصميم جيد فده بيخلي شاشه اليو بي اختيار جيد للي بيدور على شاشه مقاسبوصه زي الشاشه اللي موجود معانا والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلسله اللي معانا مقاسبوصه، سيرفرات IPTV طويلة الامد ، ال جيوعلى مواصفات الصوره اللي موجوده معانا ومواصفات اللي موجوده في كل واحد منهم كمان هنتكلم عن نظام التشغيل او المتسخه ابعاد الشاشه اللي موجوده.


 معايا هنشوف مع بعض الملحقات اللي بتيجي مع شاشه ال جي يو كيومقاسبوصه اول حاجه معانا الكتالوج ومعانا الضمان بعد كده معانا كيلو الكهرباء او سلك كهرب، الأشتركات مع الجهاز في صوره العرض ،اء الريموت الماجيك اللي موجود معايا واللي بتتميز بشاشات ال جيكي وموديل ام اربعد كده معانا افيف علشان تنظيم السلوك في ظهر الشاشه هنا معانا قواعد التثبيت ودول بيجوا قاعد، رسيفر GAZAL 444 PRO ،تين قاعده ايه وقاعده بيه او يمين وش قواعد التثبيت وهنا عندي البطاريات الخاصه بالريموت وبتيجي بموديلاي ده كام بالنسبه للحاجات اللي   معايا مع الشاشه وضمان الشاشه بيجي سنتين الضمان الضمان شاشات ال جي بيبقى سنتين دي شهاده الضمان اللي موجوده معانا مد.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
شفرة قنوات osn على النايل سات 2024 بنظام biss
احدث ملف قنوات LIONS N95 2024
احدث ملف قنوات electrostar Q7 2024
كود تفعيل ميديا ستار 2727
code xtream iptv 2024 gratuit startimes
سوفت وير سيناتور SENATOR 999 BLUTOOTH+WIFI الاصلي
dragon iptv code free
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع