القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات open sky turbo

احدث ملف قنوات open sky turbo
احدث ملف قنوات open sky turbo

 الترجمه وعندي مؤقت النوم والتطبيق العنايه بالجهاز وكل الاعدادات دي الاعدادات السريعه اللي بتيجي من زرار الهوم هنيجي بقى في شاشه ال جي فالنظام التش، فلاشة رسيفر open sky turbo ،غيل اللي قلنا عليه الويب بلاقي الصفحه الرئيسيه الهوم سكرين اللي موجود فيها التطبيقات الرئيسيه وكمان عندي المتداول الان وهلاقي لوحه معلومات المنزل القنوات التي يتم عرضها بشكل متكرر منبه الرياضه ودي من الحاجات اللي بتتميز بها الشاشات ال جي والنظام التشغيل في شاش، تحويلات المعالج صن بلص ( Sunplus 1512 HD ) ،ات ال جي منبه الرياضه بعد كده عندي متصفح الويب.


 هلاقي بعد كده يمثل الان والاصدارات الجديده ده الصفحه الرئيسيه او الهوم سكري لو جينا ودخلنا في متجر ال جي هلاقي عدد كبير من وده المتجر الخاص ب، جهاز نكست 999 فانيلا ليقبل ملف قنوات صن بلص ،شاشه ال جي هلاقي في عندي التطبيقات المميزه عندي التطبيقات الترفيهيه والخاصه بالتطبيقات الخاصه بالالعاب والاخبار والمعلومات والحياه والتعليم هنا عدد كبير في كل نو، ريسيفرات المعالج صن بلص ،ع من الانواع اللي موجود معايا فلو دخلت مثلا فيه الترفيهي او التطبيقات الترفيهيه هلاقي هنا مئات من التطبيقات اللي موجوده عندي في شاشه ال جي تطبيقات عالميه وتطبيقات.

احدث ملف قنوات open sky turbo



 متنوعه كبير مئات من التطبيقات في كل نوع من الانواع اللي موجوده عندي لو جينا دخلنا في الاعدادات هلاقي هنا الاعدادات الاوليه او الصفحه الاولى في الاعدادات فيها وضع الصوره كمان عندي في وضع الصوت عندي مخرج الصوت عند محسن الالعاب عندي الشبكه وعندي جميع ال، MH IPTV-NOVA IPTV ،اعدادات لو دخلنا في جميع الاعدادات بيدخلني في كل الاعدادات هنا بقى في التفاصيل اعدادات الصوره لو دخلنا هنا بعد كده في الصوت هلاقي هنا وضع الاختيار بالنسبه للصوت وبعد كده، الرسيفر الجديد OPENSKY 02 HD ، مخرج الصوت والاعدادات.


 المتقدمه في الصوت زي الا، تحويل جديد المعالج صن بلص ،عدادات المتقدمه اللي موجوده في الصوره بعد كده عندي في العام بعد كده عندي الاعدادات العائليه وده الجديد في شاشاتهنا عندي بعد كده القنوات اقدر ادخل اغير في اعدادات الق، احدث ملفات متحرك وثابت ،نوات وتوليف القنوات بالنسبه للرسيفر الداخلي او الهوائي عندي الاجهزه الشبكه النظام توفير الطاقه امكانيه الوصول لو دخلنا في الدعم بعد كده هلاقي تحديث البرامج دليل.

فلاشة open sky turbo



 المستخدم المساعده السريع التشخيص الذاتي للشاشه تشخيص الذاتي للصوت خصوصيه والشعوب هتلاقي ان التفاصيل اكثر في شاشه ال جي وفي نظام التشغيل في شا، ﻛﺮﻛﻮﻙ ﺍﻵﻥ ،شه ال جي كل اعداد عدد كبير من الاعدادات التانيه والاعدادات الفرعيه لكن من الملاحظ ان نظام التشغيل في شاشه سامسونج اسرع من نظام التشغيل في شاشه ال جي فلو جينا من الريم، ﺍﻷﺭﺩﻥ ﺳﻮﻕ ،وت سامسونج وضغط على السيتنج بلاي الاعدادات بتظهر عندي في ثواني انما عندي في شاشه ال جي لو جينا ودخلنا في جميع الاعدادات هلا علشان تظهر عندي.


 جميع الاعدادات بتاخذ عدد من الثواني لو حبينا ندخل للهوم سكرين من الريموت الماجيك الصفحه الرئيسيه او الهوم سكرين بطيء عندي في ان الصفحه الرئيسيه الل، ﺍﻷﺭﺩﻥ ﺍﻵﻥ ،ي بتظهر بسرعه شاشه سامسونج اللي موجوده معايا وشاشات سامسونج موديلاتالجديده بتنزل بالريموت الجديد اللي موجود معانا ده واللي كان موجود في في الشاشات العاليه ال، قائمة OPTION في الرسيفر ،ريموت ده بينزل بدون بطاريات ريموت بينزل شحن لو الطاقه اللي موجوده عندي في الريموت خلصت بقدر ان انا اخلي الريموت تحت اي ضوء وبيشحن تلقائي او.


احدث ملف قنوات عربى Open sky 999 , Kmax 999


 ممكن اشحنه من خلال منفذ اليو اس بي اللي موجود عندي في الاسفل انه خفيف الوزن وانه مختصر ورموت السمارت اللي بينزل مع شاشات سامسونج الجديده ده في ، ﺗﻠﻔﺰﺓ ﺃﻋﻤﺎﻕ ﺍﻟﻮﻃﻦ ،اوامر صوتيه زي ما واضح قدامك الميكروفون ولكن اوامر صوتيه باللغه الانجليزيه من خلال المساعد بيكسبي هنتكلم بعد كده عن الريموت الشاشات ال جي نوت عالم اشهر ريموت و، العملاق +h265 Open Sky M BT ،ابسط لان ريموت نازل بامكانيات كثير ريموت نازل باوامر صوتيه باللغه العربيه وبلغات كتير كمان الريموت عباره عن ما يموت بيشتغل معايا كماوس ودي.


 طبعا ميزه ممتازه بتسهل وبتساعد المستخدم انه يوصل للي هو عاوزه بسرعه وده شكل الريموت طبعا الريموت بينزل ببطاريات عكس ريموت سامسونج اللي بينزل ب، ﺍﻋﻤﺎﺭ ﺳﻮﺭﻳﺎ ،دون بطاريه شاشه ال جي كيوسعرهاجنيه عرض في بي تك وقت نزول الفيديو لكن شاشه سامسونج الكيوبي واللي موجوده ومتوفره حاليا سعرهاالف جنيه هنبدا بقى نشوف احنا كد، ﺳﻮﺭﻳﺎ ﺍﻟﻄﺒﻴﺔ ،ه فاتحين الفلاش اللي موجود عندنا في التليفون لو بصينا هنا في شاشه سامسونج هنلاقي ان شاشه سامسونج لا تتعامل مع الانعكاسات بصوره جيده فهنا اي حاجه موجوده.

open sky turbo MB3502TX_V1.3



 قدامك في المكان اللي موجود فيه الشاشه بيعكسوا التلفزيون من خلال الشاشه فهنا الفلاش اللي احنا فاتحينه من التليفون واضح وظاهر فده لان البنى اللي موجود عند، ﻛﻨﻮﺯ ﺍﻟﺠﻨﺔ ‏( ﺍﻟﻄﻴﺐ ﺍﻟﻨﺒﻮﻯ ‏) ،ي شاشه سامسونج بانل في اي وقلنا ان من عيوب البنل في ايه انه لا يتعامل مع الانعكاسات بشكل جيد علشان كده شاشات سامسونج الجو المظلم او المعتم لكن لو عندي في ضوء عال، ﺍﻟﻄﺐ ﺍﻟﻌﺮﺑﻰ ،ي او في ضوء نهار فكل حاجه موجوده عندي في المكان بتبقى معكوسه من خلال الشاشه هنيجي بقى ننقل الفلاش لشاشه ال جي زي ما واضح قدامك في فرق فشاشه ال جي علشان البانل اي بي اس بتتعامل مع الانعكاسات بشكل جيد الثاني الفلاش بين شاشه سامسونج هنا شكله في شاشه سامسونج وهن.

ا شكله في شاشه ال جي في شاشه ال جي بتحس ان الضوء اخف واقل لكن في شاشه سامسونج بتلاقي الضوء قوي واضح وحج دي عندي شاشه ال جي احنا كد، ﺧﻠﻴﺞ ﺍﻟﻌﺮﺏ 3 ،ه واقفين بزاويه من جنب الشاشه هتلاقي ان شاشه ال جي بالنسبه لزوايا رؤيه زوايا رؤيه افضل واحسن فانا هنا لو قاعد في الجنب الصوره ما بتقلش كفاءتها معايا لان البانه الاي بي، ملف قنوات OPEN SKY 2000X ، اس هنيجي بقى نتنقل لشاشه سامسونج هلاحظ ان الصوره بتقل معايا في شاشه سامسونج عن شاشه ال جي فهنا شاشه ال جي بالنسبه لنفس الزاو  ده بالنسبه للالوان والصوره هتلاقي افضل من شاشه صوره جودتها بتقل وده بسبب البانل الفي اي اللي بتنزل بيه شاشات سامسونج.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
سوفت تجديد كود iptv رسيفر ستار نت تربو x2 للاجهزة المتوقفة
تشغيل سيرفر رسيفر 7 ستار 777 منتهي الصلاحية 2024
g-share plus code free 2024
ملف قنوات سيناتور 9900 كومبو عربي تحديث مع التحديث التلقائي
serveur gshare 3 gratuit 2024
احدث ملف قنوات forse hd mini 999 مرتب كامل
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع