القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت وير senator 333 plus

سوفت وير senator 333 plus
سوفت وير senator 333 plus

 سرعاتميجا لان طبعا الفوركين انتم وكمان الناس اللي بتصنع محتوى الناس اللي بتشتغل على الانترنت وعايز تعمل ابلود فانت عندك لو اي حاجه استخدمت الانترن، رسيفر senator 333 plus ،ت في البيت هتخلص اصلاميجا بيتوقع الاستريم معاه وهو شغال بيهم ملكش شغل محدد او توجه محدد في الجيمنج او الستريمنج او في الحاجات ديت علشان ما تبقاش في جزء من الباقه بيتخصم منك الضعف او انت مش عارف تستفيد ان الباقه معاك تبقى الضعف خليك على القديم خلاص لو ان، Senator ريسيفر 333 ميني اتش دي ،ت مش محتاج سرعات عاليه او طبعا بقى لو انت محتاج.


 باقات زياده على القديم ممكن بقى تشترك في الوان تيرا علشان اديك قيمه افضل شويه مقابل السعر وكده احنا خلصنا ما تنسوش بقى لو الفيديو عجبكم وتعملوا لا، فلاشه مضمونة SENATOR 333 PLUS ،يك للفيديو وانستقرام عشان ما يفوتكش اي حاجه بقى من الحاجات القويه جدا واول خبر معانا من نصراوي وهو ان الشركات المحمول بتناقش الجهاز القومي التنظيم الاتصالات ، تحميل الملف SENATOR 333 Plus_ar ،لرفع الاسعار بعد زياده التكاليف عين في المئه بدات تناقش الجهاز الاتصالات حول الزيادات اسعار خدمات المحمول وان في اكثر من اجتماعات عمل مع المسؤولين في الجهاز ارقام.

احدث ملف قنوات نايل سات SENATOR 333 Plus



 التنظيمي للاتصالات علشان يناقشوا الموضوع دوت بعد ارتفاع تكلفه التشغيل وكمان بيقولون المصادر الخدمه ارتفعت بنسبه % في الفتره الاخيره بيقولوا كمان تكلفه انشاء البرج بقتمليون جنيه بعد ما كانت تكلفه انشاء البرج ان تكلفه التشغيل زادت عليهم يعني زي ما كلنا شايفين الفتره الاخي، فلاشة senator 333 plus ،ره هم بينشقوا ابراج كثير يعني فودافون عامله حتى حمله دعائيه مع محمد صلاح والابراج بتاعتهم بقت الدبل او الشبكه بتاعه الدبل ضعف قوه الشبكه عندي هنا الا لو رفعوا الاسعار بتاعتهم هم، مستقبل صغير فل اتش دي 333 بلس ، اللي بيقولوا مش انا اللي بقول.


 عشان ما حدش يجي يطلع ف، سعر Senator ريسيفر 333 ميني اتش دي ،ي الكومنتات يقول لي يا انيس انت طالع تبرر للشركات انت طلعت طب للشركات انا ما ليش دعوه انا الفيديو ده هو فيديو الاسعار دي هترتفع قد ايه عشان طبعا لو لقيته اشاعات الف، ملف قنوات سيناتور 333 PLUS الازرق ريموت LM ،تره الجايه ما حدش عارف اي حاجه لسه الجهاز اول ارباح بتاعتها مش مكفيه ان هي تطور الخدمه او ان هي تقدر تكسب فبالتالي بيبدا بقى يشوف ينظم الاسعار بحيث ان.


سوفت وير senator 333 plus


 الشركات تبقى مستفيده وعندها ارباح تقدر تطور بها البنيه التحتيه بتاعتها وفي نفس الوقت الاسعار دي ما تبقاش زياده عن اللزوم للمستخدمين بحيث برده ان الشر، سوفت SENATOR 333-444 للعمل على جميع انواع ،كات مش هي اللي تعمل القرار وتزود الاسعار جامد فتبقى اكثر من حقها والمستخدمين الضرب ساعتها هتجاذب بيتدخل في الحاله دي عشان يعمل توازن في الموضوع يشوف ايه ا، SENATOR 333 PLUS HD MINI 2USB ،للي هيبقى في مصلحه الشركات علشان برده يبقى عندهم ارباح ويقدروا يطوروا بين التحتيه وفي نفس الوقت في مصلحه المستخدمين مناسبه مقارنه بالخدمات اللي هم.


 بياخدوها وده خبر قوي جدا وخبر حماسي جدا وبصراحه انا مبسوط لو تفتكروا كده من حوالي شهر بس كان ناس تيجياللي سعره كانجنيه بقى سعرهجنيهشايفين يا ، مواقع تحديثات السوفت وير لمعظم لأجهزة ،جماعه يعني منجنيه لجنيه نص السعر تقريبا يعني الحمد لله كنت انا صح لما انا قلت لكم ما حدش يشتري دلوقتي وان قريب جدا الكميات هتخش مصر ثاني والوكيل قال لي ان هو ي، تفعيل الشيرنج سينانور 333بلاص ،دخل كميات ودلوقتي اهو زي ما احنا شايفين الكميات دخلتهاجنيه ده يعتبرجنيه تعالوا كده مثلا نبص على راوتر تاني زي الفي اراللي سعره كانجنيه اوجنيه اوجنيه.


تحديث رسيفرSENATOR 333 plus الأزرق


 المفروض يعني بجنيه احنا كان اقل تاجر عرضه بجنيه يا جماعه فده يعتبر بصراحه حاجه حماسيه وعجبانيجنيه لتجار كانوا بيقولوه ده كان يعتبر سعر مش عادي انما د، تحويل سيناتور 333بلص وتشغيل ،لوقتي بصراحه يعتبر الدنيا حلوه واللي عايز يشتري راوترات انا بقى شايف ان هو ممكن لو هو كان مستني او حاجه يعتبر الاسعار دلوقتي افضل بكثير من الاول هل بقى هل ده سعر منطق، باقة جوسات| شهر GO One ،ي فعلا ولا ممكن يبقى ارخص من كده ولا ايه اللي هيحصل دي بصراحه ما اعرفهاش تعالوا بقى نروح الخبر اللي بعد كده وده خبر جامد جدا جدا جدا وكل.


 الناس كانت مستنياها بس الخبر يعني حتى الان لسه مش معلن بس ايه دي كده بعض التفاصيل اللي انا عرفتها بس هي اكيده بنسبه كبيره جدا وهتحصل الفتره الج، أحدث ملف قنوات نايل سات عربي لجميع أجهزة السيناتور ،ايه مين فاكر زمان الخط الارضي بالاشتراك نفسك تدفع جنيه رقم يعتبر كبير انما دلوقتي يا جماعه او يعني قريبا جدا يا جماعه الايجار بتاع الراوترات في شركه وي هيرجع تاني ال، احدث ملف قنوات سيناتور 333 بتاريخ اليوم ،انترنت مش محتاج يبقى معاك مبلغ عشان تش اداء خبر بصراحه عجبني لما عرفته امتى هيحصل الكلام ده ما اعرفش يعني في خلال ايام القليله جدا القادمه او الاسابيع.


ملف قنوات سيناتور senator 333


 القليله جدا قادمه بس اللي انا اعرفه ان هو هيحصل قريب جدا وهو من اليوم السابع بيقول لك التنظيم الاتصالات يعني توصل الارقام كويسه جدا انا عندي مثلا هنا ، أجهزة sun plus والأجهزة التي تحمل سيرفر فانيلا ،في الاستوديو بتوصل لولاميجا يعتبر رقم كويس مقارنه بيه احنا لسه مش عارفين الشركه المصريه اتصالات تحصل امتى على ترددات الجديده دي ولكن اللي احنا نعرفه ان هي قد، أسهل تحويل لتشغيل الجيشير بلص ،مت او تقدمت بطلب للجهاز الاتصالات علشان تحصل على الترددات حتى هنا برده هو في حاجه هو موضحها لك علشان في اخبار برده احنا كنا عملنا عنها فيديو وده كانت علشان تخصيص نطاقات تردديه في الحيزميجا هرتز تي في الاتصالات وشركه اتصالات مصر للتخصيص بغرض تعظيم.


 الاستفاده من هذه الترددات مما ينعكس على جوده الخدمه المقدمه للمستخدم انا اسمعت مش احساس بالفرق في الاماكن اللي هي ما فيهاش شبكه او الشبكه فيها، g share عن طريق النت ، قويه بس كان فيها ضعيفه انما التردد ديت فتحت الدنيا او قللت الازدحام شويه على التردد اللي كانت شغاله قبل كده ففرقت في الدات معايا انا شخصيا على فودافون بس اجمد خبر ب، فلاشه sharp star h4 ،صراحه يا جماعه معانا النهارده واللي انا متحمس له جدا هو ان اسعار الراوترات واخيرا دي الفيديو المنتظر والفيديو لكل الناس مستنياه وه  عداد الجديد بتاع شركه وي ولكن المره دي بقى الاختبار هيتم بطريقه ما حدش عملها قبل كده ولا حد هيعملها بعد كده يعني اختبر بك.


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع