القائمة الرئيسية

الصفحات

تحمل احدث ملف قنوات starsat 6969HD VEGA

تحمل احدث ملف قنوات starsat 6969HD VEGA
تحمل احدث ملف قنوات starsat 6969HD VEGA

ذا طريقه والفيديو ده هيبقى اجمد مما اي حد يتخيل الفيديو ده مقسوم لنصين زي العداد وايه الطرق اللي احنا نختبر بيها لان احنا هنختبر بكذا عداد ورا بعض علشان ك، تحديث و اضافة شفرة الارضية ل جهاز ،ل واحد يحسب اللي احنا بنعمله وبعد كده هنبدا الاختبار ونسيبه والنص الثاني بقى من الفيديو هنشوف بقى نتيجه الاختبار وهل فعلا ايجيات اللي احنا بنستهلكها مظبوطه ونفس العداد بيحسبها ولا مش مظبوط وخلي بالك انا والله ما اعرف النتيجه اللي هتطلع كام انا زيي زيكم لو انت ما بتشوفش ال، Starsat SR-6969HD VEGA New Firmware Update ،فيديو ده في العرض الاول فانزل بس فعل الجرس كده اللي.


 تحت ده عشان يوصلك الفيديوهات الجايه بعد كده في العرض الاول ونشوفها مع بعض لان انا ببقى معاكم في الشات بتاع العرض الاول ده وبالتاكيد طبعا ل، سوفت باللودر ستار سات sr-6969HD VEGA ،ايك الجميل لو طلع مش مظبوط هتلاقيه نفس الشخص برده احنا كمان هنعمل ريست للعداد بتاع الويندوز ونشوف البي سي هيحسب انا استهلكت قد ايه طب هل احنا هنعتمد نشو، تحديث ستار سات6969فيغا ،ف حجم الحاجات اللي احنا نزلناها والعادات بتاع الويندوز بس لا برده احنا هنركب ميكروتك راوتر البي سي بتاعي وبالتاكيد طبعا ما فيش اي حد هيوصل على الراوتر غير البي.


StarSat SR-6969HD VEGA


 سي ده وهيبقى وصل عن طريق الكابل وهنخش دلوقتي على الراوتر مع بعض نقفل الواي فاي من الراوتر تماما علشان اتاكد ما فيش اي جهاز هيتصل على الراوتر غير البي سي دي حاجه مهمه جدا عايز اقولها علشان انا هعتمد في الميكروتك على العداد عندي ثلاث سنين بس يعني لو فصل، تحويل جهاز starsat sr 6969 hd ،ت العداد ده هيتصفر في الاختبار هيبوظه حسب من الفلوس اللي انت تدفعها بتركب دي في الادابتر يعني هتركبها في النص بس بين الراوتر وده في الراوتر اللينك بتاعتهم في السكربشن تحت ا، ملف قنوات ستار سات 6969 hd ،لفيديو وبشكرهم على هذا المنتج.


 اللي احنا هنستخدمه النهارده، SR-6969HD VEGA ، في الاختبار عشان نقفل الواي فاي منه خالص ونتاكد ان ما فيش اي حاجه هتسحب الانترنت ده غير البي سي اللي انا شغال عليه وبعد كده هنخش على الراوتر بورد بتاعنا نقفل الوان، لحل مشاكل جهاز الریسیفر starsat sr-6969hd ، الوان ده الكارت الواصل بالراوتر علشان هجدد دلوقتي الباقه ومن الموبايل وهشوف كده عشان الناس تقول لي انا بجدد الباقه ببص بلاقي العداد ناقص منهجيجاجيجا من.


Download StarSat_SR-6969HD VEGA_V2.78


 غير اصلا ما استخدم اي حاجه فجاه انا شغال دلوقتي عشان انا اصلا علىميجا فعايز اخليهافانا اختار سوبر تغيير يعني مش تجديد بقى هيبقى تغيير الباقه وهقول له موا، loader أصلي لإصلاح أعطاب جهاز ستارسات SR ،فق واستنى بقى اشوف ان الجيجا نزلوا لي تمام دلوقتي الباقه الجديد الحاجات دي فده السبب فنعمل الاختبار بتاعنا فين كده انا دلوقتي مش مستهلك اي حاجه خالص فيلا بينا بقى نشغل الا، دامب و بوت و لودر لجهاز ستارسات 6969 hd vega ،نترنت كده المفروض الانترنت هيبدا يشتغل معانا تعالوا نفتح اول حاجه مثلا ايبك يعني يا جماعه للاسف انا نسيت الاكونت بتاعي انا قعدت امبارح ثلاث ساعات افتكر.


 في الاكونت جديد تعالوا بقى نروح نفتح ستيم قبل ما نروح على ستيم تعالوا كده نبص على الميكروتيك دلوقتي بيقول لي انا ساحبميجا كلهم وبدا يحسب اهو بقى من الانت، استار سات 6969hd ،رنت دلوقتي الداتا اللي انا استخدمتها بدا ينزل اللعبهجيجا بوينتواحنا كتبنا هناجيجا بايتبس ايهجيجا بوينتدول ونخليهاجيجا وانتعشان يبقى الرقم دقيق يعني اهو دلوقتيجيجا فورت ناي، POWERVU KEY NEW SOFTWARE ،ت وار زونجيجا بوينتزي ما هو كاتب لنا هنا بالظبط اعمل تحضير جو مساحتهاجيجا بوينتفهنقول له زائدجيجا بوينتفكده المجموع كلهجيجافهقول له زائدجيجا بوينتيبقى.

تحميل اخر تحديث لجهاز STARSAT SR 6969 HD VEGA



 كده المجموع الالعاب اللي احنا ننزلهاجيجا يعنيجيجاميجا فهنستنى كدهدقيقه دول تقريبا هاخدوا لهم ثلاث اربع ساعات دلوقتي خمسه المغرب الدنيا ضلمه بره يا جماع، VEGA_V3.09 ،ه الدنيا بدات فيديو كان لسه في شويه نور يلا شويه وهرجع لكم ثاني حاله الان اللحظه الحاسمه واللحظه المنتظره انا لسه جاي من بره حالا يا دوب عملت نسكافيه عشان بصراحه وال، دامب ولودر Starsat 6969HD Vega لحل المشاكل ،ساعه دلوقتي اثنين الا ربع تقريبا واحدهدقيقه فيلا بينا نشوف كده انا والله ما اعرف النتيجه ولا اعرف ايه اللي حصل اصلا لحد دلوقتي بس اللي انا شايفه قدامي.


 كده كول اوف ديوتي نزلت وكمان كان روكيت ليج نزلت برده وايه ثاني كان معانا ايبك كان عليه فورت نايت ونزلت برده خلاص دوسنا كده خلاص نزلت بقت م، دامب أصلي جهاز ستارسات ،وجوده على الجهاز مجموع الحاجات اللي احنا حملناها لو تفتكروا كانتميجا و جيجا نحسبها حقيقه انا بتمنى لو انت بتتفرج على العرض الاول الفيديو هتلاقي عندك اللايف شات تكتب، ستارسات9898 فيغا ، لي فيه دلوقتي معانا واحنا المفروض كان يبقى متبقي معاناجيجا و ميجا خش كده بس على التفاصيل هنلاقي المتبقي معاناجيجاميجا يعني كده في السيتا فوق من.


DUMP STARSAT SR 6969 HD VEGA


 العداد قبل ما تفهم غلط استنى علشان هقول لك السته جيجا دول راحوا فين ده بقى اللي الناس كلها مش عارفاه والناس كلها مش فاهماه تقول لك انا حاجاتجيجا ليه مخ، تفعيل سرفر لاجهزة ستارسات الجديدة starsat ،صومجيجا يعني ليه في جيجات زياده قبل ما اقول لك اوبا العداد بتاع الويندوز كاتب لي ان انا استهلكتجيجا بوينتالله طب مين كده الصح يعني انا المفروضجيجا الوان علشان نشوف عدد، starsat 6969 8989 9898 1515 2060 2070 2090 9990 ، الجيجات اللي اتخصمت مننا هنلاقي عندنا ان احنا استهلكناجيجا داونلود وخمسه جيجا ابلود يعني احنا استهلكناجيجا زي العداد بتاع وي ما بيقول بالظبط في فرق ميجات هنا بسيطه زياده وفي فرق برده اعداد الدقه دي يعني بصجيجا بوينتوهناجيجايعني في فرق تقريباميجا زياده او حاجه زي كده د.


ه الفرق اعداد وي كمان ولكن الفرق البسيط ده مش بيترجم لاي حاجه يعني وليه عداد الويندوز برده مش كاتب الحاجات اللي بتحصل دي عايزين المشاهد اسمح ، تمرير تحديث جهاز ستارسات ادخال الارضية ،لي اقول لك ان الانترنت ده عباره عن داونلود وابلود يعني انا مثلا بحمل ملف مساحه الفلاني ابعث لي الفايل العلاني وهكذا عشان كده لو لاحظت الخمسه جيجا اوجيجا اللي احنا لقيناهم، طريقة تفعيل سيرفر جهاز الاستقبال ، اختفوا دول انا سقعان انا سقعان يا جماعه ومثلجه ده احنا روجينا مثلا رجعنا العداد بتاع الويندوز هنلاقي ان في تقريباجيجا فرق طب دول  ا فين عايزين نشاهد عداد وده مش كلامي على فكره لو عملت سيرش كده طلع مظبوط ليه اهم حاجه.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
one 75 iptv code
ترددات نايل سات مع التحديث التلقائي pdf كاملة باسماء القنوات
احدث سوفت كام لجميع الاجهزة مع التحديث التلقائي للاجهزة المتوقفة
سوفت وملف قنوات تفعيل رويال 8000 جولد للاجهزة المتوقفة
اشتراك red iptv تجريبي تحديث تلقائي مجاني
طريقة استعادة كود evdtv مجاني مع التحديث التلقائي للاجهزة المتوقفة
tv one red اشتراك مجاني كل قنوات العالم المجانية و مشفرة
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع