القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات GOLDMAN HD 7500

احدث ملف قنوات GOLDMAN HD 7500
احدث ملف قنوات GOLDMAN HD 7500

 تقابلنا بالنسبه لريموت الماجيكو اتكلم على الموديل الجديد اللي ظهر فيواللي مستمر معانا ده الشكل الجديد هنتكلم عنه ان شاء الله من خلال الفيديو عن اهم المشكل ، بديل ريموت جولد مان hd 7500 ،ازاي نقدر نعمل اقتران بالشاشه او ازاي نقدر نلغي الاقتران اللي موجود بين الريموت وبين الشاشه انا محمد علي ما تنساش الاشتراك في القناه وما تنساش الاعجاب بالفيديو ولو عندك اي سؤال اكتبه لي في التعليقات وان شاء الله هجاوب عليه بالنسبه للريموت لو انا جيت هنا ولقيت ان الريموت ، رسيفر جولد مان 7500 hd ،مش شغال معايا يعني جيت كده وبدات اقلب مثلا بريموت.


 زي ما واضح كده قدامي الريموت مش شغال يبقى ايه اللي ممكن اي حاجه شغاله معايا ولا تقليب ولا تعليه وتوطير ريموت مش بيستجيب واللمبه اللي فو، مميزات وعيوب و سعر ميني ريسيڨر جولد مان ،ق هنا مش بتنور معايا اول حاجه بفكر فيها ان انا باجي وابص على البطاريات اللي موجوده معايا ببدا اغير البطاريات اللي موجوده معايا واهم شيء ان انا لما اغير البطاريات اغ، احـدت ملـفات القنـوات خـط عريـض عـربي وانجليزى ،ير الاثنين مره واحده وبنوع كويس ونوع ممتاز ويكون من افضل انواع الموجوده في السوق لانواع الرخيصه طبعا بتستهلك بسرعه وبتخلص بسرعه لان الريموت بنقول ان.


ملف قنوات Goldman HD7500


 الريموت بلوتوث فاشتري حاجه تكون كويسه اثنين مره واحده او الاثنين مع بعض يعني ما ركبش واحد جديد مع واحد قديم يبقى هنا هنبدا نستبدل البطاريات اللي موجوده معايا الاثنين اللي موجودين القدام وابدا اركب اثنين جداد لان ده طبعا اول حاجه افكر فيها خلاص الاثنين القدام معايا اهي، بكل التعديلات الاخيرة علي نايل سات ، انا بلغي الاثنين القدام وببدا اركب البطاريات الجديده اللي معايا واشوف الريموت شغال ولا لا لو جيت هنا وبدات احرك كده الريم الماوس يبقى هنا هبدا اتجه للحاجه الثانيه قول ان اهم شيء اخلي ، نوع معالج الرسيفر وملف القنوات ،بالي وانا بستخدم الريموت.


 الماجيك لان في بعض الحاج، السوفت الأصلي اوبن بوكس ،ات او بعض الاجهزه لو موجوده بين الريموت وبين الشاشه دي ممكن تسبب لي مشكله في استخدام الريموت الماجيك ايه الاجهزه اللي لازم نخلي بالنا عندي اجهزه زي المايكرو، متوفر كل أنواع I.p.t.v وفوريفر ،يف او جهاز راوتر الواي فاي او اي جهاز لاسلكي لو موجود قدام الشاشه او جنب الشاشه ده ممكن ياثر على الاشاره او السجن الشاشه فهنا اتاكد دائما وانا بستخدم الريمو.


احدث سوفت جولد مان 7500


ت الماجيك ان انا ما يكونش في اي اجهزه موجوده بين الريموت وبين الشاشه او اي اجهزه تكون قريبه من الشاشه ثالث ما يكونشيفر اللي موجوده في الشاشه واللي بت، ملفات قنوات الاجهزة المختلفة HD ،بقى موجوده في منتصف الشاشه من اسفل اسفل اللوجو بتاع ال جي لان لو موجود حاجه قدام المستقبل الاثاره زي اول رسيفر ومحطوط قدام الامبراريد رسيفر ده ممكن ياثر معايا عل، ملف قنوات نايل سات عربي ومتحرك جميع الاقمار ،ى السكنه مكان او الجزء اللي بنتكلم عليه الاسفه كلمه ال جي او علامه ال جي ده المكان ده لازم اخلي بالي يكون فري ما فيش حاجه قدامه مش حاطط قدامه ريسيفر.


 او اي حاجه محطوطه او اي قطع موجوده قدام المكان ده لان المكان ده اللي بيستقبل من الريموت الاشاره حاجه موجوده قدامه هتاثر معايا في استخدام الماجيك روبوت، ملف قنوات عربي حديث جولد مان ، بطاريات بطاريات جديده من نوع كويس ولو اتاكدت ان ما فيش اي اجهزه بتسبب لي اي عوائق للاشاره الحاجه الثالثه لو الانفرتر اللي موجوده في الشاشه فري ما فيش قدامها حا، فــــلاشة gold man hd 7500 ،جه والريموت لسه مش شغال معايا بستخدم الريموت كده وما فيش اي استجابه باجي افصل الكهرباء ان انا بشيل الكابل او بسيل فيشه الكهرباء بتاع الشاشه افصلها لمدهثان.

GOLDMAN -HD 7500 PLUS



يه بعدثانيه اوصل الفيشه مره ثانيه ونبدا نشوف موجوده عندي ظروف التحكم اللي موجود في منتصف الشاشه بيبقى موجود عندي هنا بضغط عليه كده احنا شغلنا الشاش، معالج 1506 hv 4 ميجا ،ه من زرار التحكم اللي موجوده عندي في الشاشه نفسها باجي بعد كده من الريموت الماجيك اللي معايا وبضغط على الهوم ومع السيتنج اللي موجوده هنا بضغط الاثنين مع بعض وافضل ، ملف عطل عدم التسجيل لرسيفر ،ضاغط لغايه ما اشوف ايه اللي هيتغير معايا في الشاشه بضغط الاثنين مع بعض هنا انا ضاغط الاثنين مع بعض هبص الاقي اللي هتبدا اللمبه اللي فوق تعمل فلاش.


 وهيبدا يظهر في الشاشه بيقول لي جاري تسجيل تم تسجيل ماجيك ريموت وحده التحكم عن بعد السحريه بنجاح وهلاقي ان الريموت اشتغل معايا وبدا يشتغل معايا ، ملف القنوات والسوفت المناسب ،والماوس ظهر معايا الاشاره بتاعته والريموت بقى شغال والعجله بقت شغاله بقدر ان انا اقلب بيها كده واتنقل هنا بين الصفحات وادي الماوس ظهر معايا على الشاشه وكل عمليات الري، المعالج الجديد 1506HV ،موت اشتغلت معي ده لو اشتريت ريموت ماجد جديد وحبيت ان انا اسجله مع الشاشه واعمل له اقتران مع الشاشه نفس الطريقه او لو حسيت ان عندي في مشكله في مع.

سوفت وير لرسيفر سوبر جولد 8000 جولد بلس



 الشاشه طب ايه هنتعلمه تاني بالنسبه للماجيك روموت احنا هنا لو حبينا ان احنا نلغي الاقتران بين الماجيك ريموت وبين الشاشه هنعملها ازاي بنيجي من الماج، تحميل الملف فلاشه ،يك هنا طيب هنا ارجع تاني الاقتران ضغطت على العجله اللي موجوده كده ببص الاقي جاري تسجيل الريموت سحر جديد كده حصل اقتران بين الريموت وبين الشاشه تم تسجيل ماجيك، الريموت البديل للدريك 7500 hd ، ريموت بنجاح يبقى كل اللي هعمله ان انا اضغط على العجله اللي موجوده في المنتصف اللي هو الاوكي هيعمل تسجيل ثاني من جديد ده تقريبا معظم المشكلات اللي ممكن تقابلك مع الملك ريموت لو جربته خطوات اللي قلناها وما زال الريموت مش شغال معاك وما فيش اي استجابه بالنسبه للشاشه يبقى كده.


 الريموت محتاج كده شغل هارت وير لازم الريموت يتفك او ممكن انك انت تستبدله بريموت جديد والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله هن، جولد مان 7500 اتش دى الريسيفرات الصينية ،تكلم عن اهمتطبيقات في الاجهزه الاندرويد سواء شاشات اللي بتشتغل بنظام الاندرويد او اجهزه التي في بوكس ومنها جهاز شاومي تي في ستيك k اللي هنشرح عليه النهارده التطبيق، تحويل معالج صن بلص 1506HV فلاشة 4 ميجا ،ات اللي هنتكلم عنها من اهمتطبيقات ولازم تكون موجوده عندك على الجهاز من اهم التطبيقات اللي لازم تكون موجوده عندك على الجهاز  بيق داونلودر والتطبيق ده من التطبيقات اللي نقدر من خلاله احمل اي تطبيق يعني في تطبيقات ب.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
كود كوبرا بلس جديد 2024 مشاهدة ومتابعة أهم المباريات بث مباشر
احدث سوفت رسيفر gazal 7100 plus من الوكيل ولاول مره
سوفت وملف قنوات تفعيل sony star 999 hd mini للاجهزة المتوقفة
استعادة altaneen plus كود تفعيل للاجهزة المتوقفة
اشتراك كوبرا تجريبي لمشاهدة المباريات المشفرة بدون تقطيع مجانا
ملفات قنوات سكاي لاين 777i ميني مرتبة خلال 3 دقائق
استعادة كود تفعيل iptv رسيفر هايبر x1 المنتهيه الصلاحيه
سوفت وير رسيفر senator 9900 plus تحديث مع التحديث التلقائي
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع