القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات TOP TEN 902

احدث ملف قنوات TOP TEN 902
احدث ملف قنوات TOP TEN 902

تبقى مش متوفره عندي في المتجر انا اقدر احملها مباشر من لودر ببدا اكتب اسم التطبيق هنا وبعد كده بيظهر عندي وابدا اعمل له داونلود وبنقول ان التطبيق من، ملفات قنوات ريسيفر وسوفت ، مميزاته كمان ان في متصفح بقدر ادخل اكتب اسم اي موقع وبيجي لي هنا بنكتب فوق في السيرش ثاني تطبيق سند فايلز تو تي في وده في بعض الاجهزه زي جهاز شاومي تي في ستيكل معانا طبعا ما فيهوش مداخل يو اس بي فانا ما اقدرش ابعت اي تطبيقات او اي ملفات من خارج المتجر ا، توب تن ريسيفر ميني اتش دي ،و من خارج الجهاز عن طريق اليو اس بي فافضل حل عند.


ي ان انا انزل تطبيق سند فايلز تو تي في اللي موجود معانا ده ده اقدر من خلال التليفون ان انا ابعت اي تطبيق من خارج المتجر او ابعت اي ملفات او اي ص، احدث الترددات والقنوات الفضائية ،ور لما بدخل في التطبيق وفي عندي سند ورسيف انا طبعا بختار سيب ومين التليفون بحمل نفس التطبيق سندتو تي في وانا من التليفون بختار سند وابعت اي ملف عندي او اي ، بكل التحديثات على كل الاقمار ،صور للجهاز ده كان بالنسبه لتاني التطبيق معانا كمان عندي من التطبيقات المهمه عندي تطبيق ا سكرين اللي بيخليني اقدر اعرض التليفون على جهاز تي في بوكس او على جها.

احدث ملف قنوات TOP TEN 902



ز شاومي تي في ستك اللي معانا او على اي شاشه اندرويد تطبيق سهل وسعيد من التليفون عندي بكون محمل تطبيق جوجل هوم اللي موجود معنا ده بضغط عليه لما بفتح التطبيق من وضع تعليق كده اعرض التليفون على الجهاز اللي انا شغال بيه جهاز الاندرويد تطبيق مشغل الوسائط الفي ال، لجميع الريسيفرات محدثة اليوم اليوم ، سي والتطبيق ده من افضل التطبيقات لان من خلاله بشغل جميع الميديا اللي موجوده عندي وجميع الفيديوهات وبيدعم جميع الصيغ عندي من التطبيقات الكمان المهمه عندي التطبيق باتن مابر ، احدث اندكسات للدمج عربى متحرك ،والتطبيق ده بنقول ان من مميزات.


ه ان اقدر اخصص كل الزرا، كل الأقمار والقنوات الناقله كأس أمم إفريقيا ،ر عندي في الريموت اخليه يؤدي اكثر من وظيفه مثلا عندي في جهاز شاومي تي في ستيك ده اللي بيجيب لي التطبيق ضغطه طويله يجيب لي الاعدادات زي ما واضح قدامك قبل ال، ملف قنوات مسيحى صن بلص داكي ،اعدادات وده طبعا بيسهل على المستخدم فبدل ما اجي اطلع فوق عند السيتنج واضغط اوكي لا انا لو بستخدم الاعدادات كثير باجي هنا مثلا بعد ما بخصص الزرار .


فلاش رسيفر top ten 902 hd mini الابيض


ده بالضغط ضغط طويله بيبدا يفتح لي الاعدادات على طول واقدر اخصص كل الزرار من الظاهر اللي موجوده معايا خليه يؤدي وظائف ثانيه وكمان بدل من الض، SUNPLUS 1506TV ،غطه الطويله ممكن اخلي بضغطتين او اخصص بضغطه واحده وهكذا تطبيق من التطبيقات المهمه كمان واللي لازم والتطبيق ده بيساعدك انك تقدر تتحكم فيه جميع الملفات اللي موجوده، EN25Q32 ، عندك في ذاكره الجهاز بعد كده عندنا تطبيق الفيسبوك ووتش وده طبعا غني عن التعريف اللي من خلاله بتقدر تتابع الفيديوهات الموجوده على فيسبوك بنقول ان.


 التطبيق ده من التطبيقات الممتازه اول ما بتدخل في التطبيق بتبدا تتنقل بقى بين الفيديوهات اللي موجوده عندك الصفحه الرئيسيه والبث المباشر والالعاب ومقاطع فيديو خ، اجهزة معالجات الصن بلس الجديدة ،اصه بك وهكذا التطبيق سايد لود لانشر والتطبيق ده من خلاله بتقدر انك انت توصل لجميع التطبيقات التطبيقات من خارج المتجر بعد كده عندنا في تطبيق ماوس فور اندرويد تي ف، (2517D \ 2517 -2507-2569) ،ي واللي بتقدر انك انت تحول الريموت اللي معاك لماوس ابقى سهل في الاستخدام وهنبدا نجرب هاجي هنا عند الباك او الرجوع واضغط عليه لمده ثلاث ثواني.


فلاشه الأصلية TOP TEN 902


 المؤشر بدا يظهر معانا اهو كده حولت الريموت لماوس وده طبعا ينفع مع اي ريموت سواء ريموت شاشه اندرويد او ريموت جهاز تي في بوكس وده طبعا بيسهل عليك، نوع الفلاشة CFEON ، انك تقدر توصل لاي حاجه موجوده عندك في الجهاز تصفح ويسهل عليك كمان استخدام التطبيقات طيب عاوز الغي الماوس الطريقه ان انا اضغط على نفس الزرار اللي انا مخصصه ف، سوفت وير · قنوات · نايل سات · ريسيفرات ،تره طويله هنا بيختفي معايا الماوس وارجع تاني لاستخدام الزراير اللي موجوده في الجهاز ده كان بالنسبه للتطبيقات اللي معانا اللي موجوده النهارده ويا ريت تكت.


ب لي في التعليقات لو في عندك تطبيق من التطبيقات اللي انت شايفها ان هي مهمه لاجهزه التي في بوكس او للشاشات الاندرويد تكتبها لي في التعليقات ولو عندك تطب، صن بلص 4 ميجا ،يق من التطبيقات اللي بالتفصيل ممكن تكتب لي في التعليقات وان شاء الله نعمل له شرح في فيديوهات بعد كده والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله من اسعد الل، TOP TEN 902 1506TV NEW SOFTWARE ،حظات وانا واقف قدام التليفون بقدم فيديو مميز او فيديو جديد بيقدم معلومه جديده او بيشرح بعض المزايا المخفيه الموجوده في الشاشه من الشاشات وده فيديو من.


احدث ملف قنوات رسيفر top ten 888 g3


 الفيديوهات اللي بعتبرها من اهم الفيديوهات اللي موجوده عندي في القناه لان ان شاء الله من خلال الفيديو النهارده هنقدر نشغل او نفعل ايه المميز عندي في الفيديو الن، عربي لجميع الرسيفرات Hd ،هارده وليه بقول ان ده من اهم الفيديوهات الموجوده عندي في القناه لان من اكثر الحاجات اللي كانت بتضايق المستخدم ان هنا لما يبقى في عندي بعض الوظائف في الريموت الماجيك غ، • تردد قناة ديكال بلوس – DECALE + ،ير مفعله او معطله يعني كنا نضغط مثلا على مساعد اليكسا يقول لي غير مدعوم كمان عندي في مساعد جوجل الموجود عندك في نهايه الريموت كنا نضغط عليه يقول لي غير مدعوم وللاسف ان مساعد اليكسا ومساعد جوجل مش شغال او غير مدعوم الشرق الاوسط ودول تانيه كتير فده كان بيضايق.


 المستخدم وكثير من التعليقات اللي جات لي على القناه ازاي اقدر على المساعد جوجل وازاي اقدر افعل مساعد اليكسا النهارده ان شاء الله من خلال الفيديو خلاص، Astra 19E – 12012 V 29500 ، هنلغي جمله غير مدعوم هتختفي من عندنا من على الشاشه وان شاء الله هنقدر ان احنا نشغل ونفعل الوظائف اللي موجوده عندي في الريموت وهيبقى كل حاجه عندي في الريمو، • تردد قناة يورو سبورت 2 فرنسا – EuroSport 2 France ،ت شغاله ما فيش اي حاجه معطله هنجرب مثلا هنضغط على مساعد اليكسا اللي موجود عندي في نهايه العمور اليكسا ودي المفاجاه النهار ان احنا نشغل مساعد اليكسا عندك في شاشه ال جي مهما كان موديل الشاشه اللي عندك ده.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
تحميل سيرفر مجاني geant 2500 hd hybrid 2024
احدث ملف قنوات FOX SAT 7070
ملف قنوات ترومان190x معالج b لعام 2024
سيرفر مجاني geant 2500 hd hybrid 2024
احدث ملف قنوات media x plus
أحدث ملف قنوات سيناتور نايل سات ومتحرك 2024 سيناتور 999
altaneen plus code 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع