القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات نكست 8900/9000 بث ارضي 2024

ملف قنوات نكست 8900/9000 بث ارضي 2024
ملف قنوات نكست 8900/9000 بث ارضي 2024

 القاعده اللي موجوده معايا ده طبعا بيبقى سهل على المستخدم لو هيركب القواعد التثبيت بنفسه كده عندي شاشه ال جي قواعد التسديد بتيجي بالشكل ده بتركب بمسا، ملف القنوات لريسيفر نيكست 8900 ،مير عندي مسمرين بيركبوا بين القاعده وبين الشاشه وهي مستوى واحد ما فيش مستويات عندي عكس قاعده التثبيت في شاشه سامسونج لها اكثر من مستوى مستويين وزي ما شايفين الفرق بين الاثنين هنا قاعده تثبيت في سامسونج خامه افضل وشكلها اشيك من قاعده تثبيت في شاشه هلاقي ان الم، نكست 9000 كومبو Next 9000 HD Combo ،داخل كلها تقريبا موجوده كلها في الجنب هنا في الظهر ما.


 فيش عندي الا مدخل hdmi وعندي مخرج الصوت الاوبتيكا لو بصينا على سمك الشاشه هلاقي ان الشاشات سامسونج بتمتاز ان هي نحيفه خالص فهنا شاشات، (8900-9000-primo 9000- 9000 plus) صن بلاص ، سامسونج كلها بتنزل اسلام كل الشاشات سامسونج الفئه الاقتصاديه او الفئه العاليه نيجي نبص على شاشه ال جي شاشه ال جي لو بصينا هنا على السمك هلاقي ان الشاشه تخينه ش، ملف قنوات نايل بكل جديد علي جميع الاقمار ،ويه فحجم الشاشه اكبر من شاشات سامسونج الشاشه هلاقي ان الشاشه هنا عريضه في شاشه ال جي لو بصينا في شاشه سامسونج من اسفل هلاقي شاشه سامسونج رفيعه خالص من.


Next combo ( 8900 - 9000 ) ملفات قنوات


 اسفل لو بصينا على المداخل الموجوده عندي في شاشه ال جي هلاقي ان في الجنب عندي فيه مدخلين hdmi وعندي مدخل يو اس بي ومدخل ريسيفر الداخلي ومدخل الهوائي موجود عندي فضه زي ما واضح قدامك اثناء التعليق فسلك الدش هنا ضاغط بين الحيطه وبين الشاشه علشان مدخل ال، باحدث الاضافات وشهر مجانى نوفا شير ،رسيفر موجود في ظهر الشاشه تصميم سامسونج موجود عندي في الجنب الموديلات الاعلى من الموديل اللي معانا اليو كيوزي موديل اليوتيوبهتلاقي ان مدخل الرسيفر موجود عندك في الجن، تشغيل سيرفر نوفا شير لكل الاجهز نوفا فقط ،ب تمام في التصويب عندي.


 شاشه سامسونج بتنزل باسك، اكتب NOVAهشتغل سنه وثلاث شهور ،ريم موجوده عليها لو لاحظت كده هنشوفها مع بعض في اسكرين موجوده عندي على الشاشه ده موجود في السامسونج اللي موجود عندك دي لكن في شاشه ال جي ما عنديش اي حاج، سيرفر Nova iptv ،ه ملزوقه ما فيش سكرين جايه اتكلمنا عن التصميم موجود في كل شاشه فعندي شاشه سامسونج اللي موجوده عندك في اليمين بتنزل بالمعالج الحديث والمتطور كوانتم.


ملف قنوات نكست 8900/9000 بث ارضي


 بروسيسور لايت k هنا الشاشه اللي على الشمال شاشه ال جي الي اليوتيوببتيجي بالمعالج الفاالجيل الخامس معالجات قويه لها دور كبير في كل شاشه من الشاشتين انها ت، شاهد علي نوفا الأصلي أكبر مكتبه ضخمه من الحصريات ،عمل معالجه للصوره وترفع لي دقه الصوره من الفول hd علشان تبلي بدقه k نتكلم بعد كده عن اوضاع الصوره في كل شاشه من الشاشتين هنا عندي اكثر من وضع للصوره تسع اوض، مشاهدة بدون فواصل ممله علي art و ozn ،اع للصوره لو دخلنا في ال جي في الاعدادات ودخلنا في الصوره هنا وضع الاختيار بالنسبه للصوره الاقي عندي تسع اوضاع للصوره هنا الوضع الحيوي وضع.


 القياسي وضع الايكو سينما كره قدم فيلم ميكر مود وعندي خبير واحد وخبير اثنين هنا عندي تسع اوضاع بيساعدوا المستخدم والمشاهد في انه يتنقل بين الاوضاع المختلف، هتلاقي SN هتشيل اول اربع ارقام من الشمال ونستبدلهم برقم 010 ،ه علشان تناسب المحتوى اللي شغال اما بالنسبه لشاشه سامسونج في اوضاع الصوره لو دخلنا في الاعدادات اوضاع الصوره عندي خمس اوضاع الوضع الديناميكي وضع القياس، مبروك تفعيل خدمه الموبايل 6 شهور مجانا لاصحاب رسيفر ،ي الوضع الطبيعي وضع الافلام وضع فيلم ميكرمو خمس اوضاع للصوره فقط في شاشات سامسونج نظام الاضاءه المستخدم في كل شاشه هلاقي عندي ان شاشه.


احدث سوفت وفلاشة وملف قنوات ثابت ومتحرك


 سامسونج الموجوده الكيوايه بنظام الاضاءه الدول انما هنا عندي شاشه ال جي اللي موجوده عندك في الشمال نظام الإضاءة فيها الدايركت لك نوع البانل بقى في ، اكبر مكتبة سوفتات تجديد السيرفرات مجانا ،كل شاشه شاشه سامسونج بتنزل ببانل في ايه وكل موديلات ش الموديلات الفئة الاقتصادية او الفئه العليا شاشة ال جي بتنزل ببانل اي بي اس وشركة إل جي من سنه بدأت تنزل نوعين من ا، التفعيل بسريا الجهاز بتعك اقف على نوفا واطغط عل الأخضر ،لبانل في شاشتها بنى الاي بي اس وبنال في اي هنيجي بعد كده نتكلم عن الصوت في كل شاشة من الشاشتين الصوت عندي بيجي في كل شاشة بقوات من خلال قنات.


ين للصوت كل قناه منهم بقوة وات والصوت في كل شاشة واضح وقوي ونقي وهنشغل ونعلي الصوت علشان على كفاءة الصوت في كل شاشة ماذا جودة الصوت ف، تنزيل ملف قنوات حديث بدون الاستعانه بفني دش ،ي شاشات سامسونج هنعلي الصوت عندي في شاشة ال جي اختبر الصوت من داخل الاعدادات في شاشة ال جي بندخل في التشخيص الذاتي للصوت في شاشات نظام التشغيل، سيرفر نوفا شير يفتح جميع الاقمار بخاصيه الشيرنج ، اللي موجود عندي في شاشه ال جي اللي يوكيوويبقوا اسونظام التشغيل في كل شاشه من الشاشات اللي موجوده معايا سواء سامسونج بعدد كبير من التطبيقات المتميزه وده.

احدث سوفت وير next 8900 combo



 شكل السوفت وير اللي موجود عندي ونظام التشغيل اللي موجود في شاشه اللي موجود لو دخلنا في المتجر في شاشه سامسونج هلاقي عدد كبير من التطبيقات الممتا، سوفت Next 8900 Combo بالتحديث الجديد ،زه لو لاحظنا في استخدام شاشات سامسونج بالنسبه للقوائم والاعدادات والتناقض بين التطبيقات هلاقي ان نظام التشغيل في سامسونج سريع ومختصر وسهل وده شكل القوائم اللي موجود، بروتوكول nashare و nashare pro ،ه عندي في نظام التشغيل عندي في الاعدادات اعدادات الصوره واعدادات الصوت في عندي اعدادات البث الخاصه بالهوائي او بالرسيفر داخلي عندي اعدادات عامه داخل مدير الاجهزه الخارجيه والقابل ا بلاي وتوفير الطاقه والميزات الذكيه واعاده الضبط لو دخلنا في الدعم هنلاقي في تحديث البرنامج.


 تطبيق العنايه بالجهاز خدمه الاداره عن بعد عن هذا التلفزيون والخصوصيه لو ضغطنا على هوم من الريموت ده بيظهر لي شريط الرئيسي للتطبيقات وهنا بلا، افضل موقع يمنحك تجديد سيرفر ناشير مجانا ،قي التطبيقات المتميزه والتطبيقات الرئيسيه نتفليكس بتنزل تلقائي مع نظام التشغيل يوتيوب ابل تي في وع ان الشاشه اللي موجوده معانا في نظام تبوط وعندي المالتي فيوت بالاضافه ل، اخيرا لقيت سيرفر nashare 2024 تفعيل وتنشيط لاول مرة ،لتطبيقات بعد كده هنا بحث وهنا عندي تطبيق السمارت سينجز اللي من خلاله بقدر اتحكم فيه الاجهزه السمارت اللي موجوده عندي هنا ل  الاعدادات عندي الاعدادات السريعه اللي موجوده الشبكه وعندي وضع الصوره ووضع الصوت والسماعات اللي موجوده بالصوت.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
تحمل احدث ملف قنوات starsat 6969HD VEGA
احدث ملف قنوات new star 555
احدث سوفت سيناتور SENATOR 9000 PLUS
احدث ملف قنوات skysat 902 usb 2024
افضل رسيفر 4k بسعر رخيص في السعودية 2024
افضل رسيفر يشغل iptv في الأسواق 2024
pop iptv code activation 2024 gratuit
66 كود تفعيل برنامج Cobra King One IPTV لحل مشكلة ايقاف تطبيق كوبرا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع