القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات لرسيفر ماتركس MATRIX ASH Y9

احدث ملف قنوات لرسيفر ماتركس MATRIX ASH Y9
احدث ملف قنوات لرسيفر ماتركس MATRIX ASH Y9

 طبعا حاجه مميزه ان اقدر استخدم كل المزايا اللي موجوده عندي في الشاشه مش بس كده لا ده كمان عندي مساعد جوجل اللي موجود وطبعا الغني عن التعريف لو ، تحديث تلقائي للقنوات والسوفت وير ،جيتوا ضغطت على الريموت انتهت جمله غير مدعوم لا هضغط على الريموت مساعد جوجل هلاقي هيبدا يفتح معايا جوجل اسستنت مبروك اصبح مت مفاجات تانيه كتير لو جيت وضغطت من الريموت على الهوم هبدا ادخل في الهوم سكرين وهتبص تلاقي عدد كبير من التطبيقات العالميه المش، تنزيل جميع قنوات النايل سات ،هوره عندي سكاي ستور عندي الابل تي في فيديو ديزني.


 بلس عندي كمان البي بي سي اي بلاير نتفليكس ناو ال جي تشانيل وبعد كده هنا والمفاجاه امازون اليكسا بقى موجود عندي في التطبيقات وعندي كمان ا، • تردد قناة سبورت بلوس – SPORT + ،لجوجل اسيستنت حاجات او تطبيقات وبرامج متوفره عندنا في متاجر الدول العربيه والشرق الاوسط اصبحت الان متاحه وموجوده عندك لو دخلت كمان في المتجر او في الابس هب، Astra 19E – 12402 V 27500 ،ص الاقي عدد لا محدود من التطبيقات الشهيره والتطبيقات العالميه عندي تحت لو قلبت كده هتلاقي زي ما قلنافليكس عند الابل تي في عندي كمان ال جي تشانل زي ما.


مواصفات رسيفر Matrix-ASH Y9


 قلناوعندي ناو وبي بي بي سي اي بلاير وهنا لو دخلت في الاقسام المختلفه اللي موجوده عندي في متجر التطبيقات الفيتشارد عند الانترنت فيها عدد لا محدود من التطبيقات العالميه الشهيره لايف وايديوكيشن هيتساءل البعض الطيب ايه السبب هل ده في موديل معين من الموديلات ال جي ا، • تردد قناة يورو سبورت 2 اتش دى – Eurosport 2 HD ،و هل ده بسبب سوفت وير جديد الاجابه ان ده ملوش علاقه بالموديل وما لوش علاقه بالنزول اي تحديث او اي سوفت وير ده اللي هنعرفه من خلال الفيديو وهنتعلم ازاي نقدر ان احنا نفعل م، Hotbird 13°E-11258 H 27500 ،ساعد جوجل عندي في الشاشه.


 ونلغي من شاشه ال جي هذه، • تردد قناة يورو سبورت 2 بول – EuroSport 2 Pol ، الوظيفه غير مدعومه وكمان العالميه الشهيره اللي موجوده معنا محمد علي ما تنساش الاشتراك في القناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبه لي في التعليقات وان شاء الله الشر، Hotbird 13°E -11240 V 27500 ،ح بينطبق على كل شاشات ال جي سواء الفئه الاقتصاديه موديلات اليوتيوب موديلاتاو حتى موديلاتها وينطبق على شاشات النانو ينطبق على شاشات كل شاشات علشا.


تحميل احدث ملف قنوات ريسيفر ماتركس Matrix y9


ن نفعل جوجل اسستنت ومفعل امازون اليكسا ونحصل على كل التطبيقات اللي اتكلمنا عنها التطبيقات العالميه بنحتاج الريموت المتعدد اللي موجود معانا ده ده علشان ن، كل الأقمار والقنوات الناقله كأس أمم إفريقيا ،دخل بيه على السيرفس منيو او القوائم السريه لشاشه ال جي وقبل ما نبدا الخطوات لازم ننبه ان القوائم السريه دي مليانه بكثير من الاعدادات وما ينفعش ان انا اغير في اي حاجه من الحا، لجميع اجهزة شيرنج فواريفر- 4k ،جات اللي موجوده داخل القوائم السريه بدون معرفه او بدون علم وما فيش اي مجال داخل القوائم السريه لازم اتبع الخطوات اللي موجوده في الشرح وما حاولش ان انا.


 اغير في اي حاجه ثانيه لان تغيير اي حاجه من الاعدادات اللي موجوده عندي داخل قائمه ده ممكن يكلفني الشاشه وممكن يسبب مشكله كبيره في الشاشه هنيجي من الريم، اجهزة دريم بوكس بتاريخ اليوم ،وت المتعدد اللي موجود معانا اول حاجه بنضغط على الباور والست الاثنين مع بعض في وقت واحد بضغط على الارقام بالترتيب واحد خمسه ثمانيه خلصت كده اول خطوه بعد ك، معالج صن بلص 8 ميجا ،ده ده اللي مرسوم عليه العلامه اللي موجوده عندك ده اللي موجود جنب الصفر وتحت السبعه اخر زرار موجود عندي بضغط عليه ببص الاقي بتظهر عندي المربع اللي.

احدث سوفت وير ريسيفر ماتريكس y9



 موجود في الشاشه انت باسورد هنبدا بقى نيجي من نفس الريموت ونضغط على صفر اربعه واحد ثلاثه هلاقي فتحت معايا القوائم السريه او السيرفز ميني اللي هع، ريسيفرات المعالج صن بلص ( Sunplus 1507 HD ) ،مله بقى ممكن ان انا اجي واستخدم الماجيك ريموت خلاص مهمه الريموت المتعدد انتهت باجي استخد وتحته يمين وشمال والاوكي موجود عندي في النص فهنا انا محتاج انزل عند رقم، اجهزة صن بلص 2507L فلاشة ،اريا اوبشن باجي هنا من السهم اللي لتحت كده بنزل لغايه ما اوصل لايريا اوبشن وبعد كده بضغط على الاوكي في النص بتبدا تظهر معايا المستطيل اللي موجود عند.


ك واللي موجود في الكود الخاص بالمنطقه اللي انت موجود فيها سواء في شمال افريقيا او في اسيا حسب المنطقه اللي انت فيها وانا واقف على ايريا اوبشن وبضغ، تركيب الفلاشه الخاص بك على الكمبيوتر وتحميل الملف على الفلاشه ،ط من الريموت الماجيك اوكي بتبدا يظهر اللي في الارقام باجي هنا من السهم اليمين ده باجي عند علامه الحذف او الاكس بضغط عليها لغايه ما احذف الكود اللي موجود عندي فوق و، جميع خانات السيرفرات سوفت خفيف وسهل للجهاز ،هبدا بقى اكتب ممكن اكتب من الريموت على طول بالارقام وممكن من اختيار الارقام اللي موجوده عندي هنا في الشاشه هنبدا نكتب الكود ثلاثه واحد اثنين اثنين كتبت.

تشغيل قنوات بين سبورت مجانا



 الكود كل اللي هعمله بعد كده بنضغط على انتر بنضغط اوكي علىهاجي هنا من الماجيك ريموت من الاكزيت او الباك بضغط ضغطه طويله علشان اطلع من السيرف، ماتريكس و روتانا و فورتيك ،س منيو او القوائم السريه كده انا طلعت مقاومه السريه كل اللي هعمله باجي اقفل الشاشه وارجع اشغلها مره ثانيه بعد ما اشتغلت معايا الشاشه باجي من الريموت الماجيك وبضغط ، عمل الطريقه الصحيحه لعمليه ربط النت ،على طويله علشان يفتح معايا كل الاعدادات هتبدا تفتح معايا ويدخلني على كل الاعدادات هاجي عند عام بدخل في عام بعد كده باجي ادخل في النظام وبعد ما بدخل في النظام وبعد كده بدخل في البلد التي تقدم خدمات ال جي وباجي هنا ابدا اقلب لغايه ما اوصل عند المملكه المتحده هنا بلاقي موجود عند.


ي في نهايه القائمه تقريبا المملكه المتحده بضغط اوكي من الريموت على المملكه المتحده بتبدا تظهر معايا يؤدي تغيير الدوله الى اعاده تشغيل التلفاز وقد تحتاج الم، تحديث ريسيفر matrix a6 ash ،وافقه على اتفاقيات مستخدم ال جي كل اللي هعمله باجي اضغط على نعم شاشه تقفل وتفتح مره ثانيه بعد ما بتشتغل معايا الشاشه قدامي خطوه من اثنين دخلني على الموافقات المستخ، طريقة تحديث ملف القنوات لاجهزة ستارلايف ،دم وممكن من خلال السيتنج الموجود عندي بضغط على السيتنج ضغطه طويله علشان اوافق على كل الشروط الاستخدام وموافقات المستخ  هنا عند الدعم بعد كده باجي عند خصوصيه والشروط بدخل في موافقات المستخدم وهنا بيجي اعلم على تحديد الكل وباجي هنا اضغ.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
code vanilla premium 2024 gratuit
سيرفر نوفا مجاني أقوى تطبيقات البث المباشر
star iptv activation code 2024 gratuit
renouvellement serveur forever gratuit
كود فوريفر مجاني 2024 لمشاهدة جميع القنوات والافلام والمسلسلات
كود هاها iptv مجاني 2024 في خطوتين فقط
renew forever server free
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع